وقت بذارید لطفا

 هیچ طفلی نیست مگر آنکه امام زمانش را زیارت می کند و با او مناجات و راز و نیاز مینماید.

 مفضل بن عمرو از امام صادق (ع) درباره گریه و خنده کودکان پرسید که چرا بدون دلیل میخندند و بدون درد گریه میکنند؟!آن حضرت در پاسخ فرمود:

هیچ طفلی نیست مگر آنکه امام زمانش را زیارت می کند و با او مناجات و راز و نیاز مینماید. پس گریه او برای جدایی از امام است و خنده اش هنگامی است که امام سوی او روی می آورد. این سعادت تا زمانی است که کودک به زبان بیاید. از آن زمان به بعد این در رحمت به رویش بسته و بر دل و جانش مُهر فراموشی زده میشود”ا.”

 چشمهای کودکانمان را بوسه باران کنیم چرا که چشمان معصومشان به جمال دل آرای امام زمانشان روشن و منور گشته است.

ممنون میشم اگر صفحه اول باشه سید.

به نقل از کتاب “خانواده و ترتیب مهدوی” نوشته مرتضی آقا تهرانی و محمد باقر حیدری کاشانی

منبع احادیث: علامه مجلسی،بحار الانوار، ج ۲۵، ص۳۸۲، ح

 

این مطلب واسه خودم خیلی جالب بود

امیدوارم شما هم خوشتون بیاد

 

اینم عکس عشق منه

آقا سجاد

برادرزاده ام

البته این واسه یک ماهگیشه 

حالا که مردی شده واسه خودش!!!



نظرات شما عزیزان:

صورتی
ساعت23:00---2 آبان 1393
میشناسم . داداشت علی یا همون مجید اصضغر زاده رو میگم.
پاسخ:مجید والا داداش من نیست,یک وبلاگ نویس مثل منه.اما تو باز اومدی که منو کلافه کنی.نمیدونم واقعا چه حکمتیه که دست از سر من و وبلاگم برنمیداری


صورتی
ساعت12:54---2 آبان 1393
این داداشت مجیدخان چقدر شبیه خودت هست .
پاسخ:داداشم؟؟؟ این برادر زاده ام هستش


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت20:05---29 مهر 1393
ببــــــــــار بــــــــاران….
مـــــــــــــن ســـــــــــــفرکـــــــر ده ای دارمــــ کــــــــه یــــــــادم رفــــته…
آبـــــــــــــ پشتــــــــــ پـــــــــایش بـریــــــــزمـــــ…..
.
پاسخ:...


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت20:04---29 مهر 1393

ممنونم که اومدی نظر دادی
واقعا ممنونم
پاسخ:قابل نداشت


مریم
ساعت11:07---28 مهر 1393
سلام چه برادرزاده خوشگلی .امیدوارم سالم سرحال زیر سایه پدر مادرشون موفق و سربلند باشن.اون متن بالا رو هم منم خوندم تو کتاب حلیة المتقین و ریحانه بهشتی!!برا منم بار اول خیلی جذاب بود
پاسخ:ممنون خواهرم


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت23:06---27 مهر 1393
گیرم اندوه تو خواب است و نگاه تو خیال
پس دلم منتظر کیست عزیز این همه سال؟
پس دلم منتظر کیست که من بی خبرم؟
که من از آتش اندوه خودم شعله ورم؟
ماه یک پنجره وا شد به خیالم که تویی
همه جا شور به پا شد به خیالم که تویی
پاسخ:ممنون زیبا بود


چشم انتظار
ساعت22:06---27 مهر 1393
سلام..مطلب خیلی قشنگی بود..
تووبم میذارم...البته متذکر این میشم ک این مطلب از وب شماست
پاسخ:ممنون


شهرزاد
ساعت21:23---27 مهر 1393
خیلی قشنگ بود،یادم میمونه!!!!

مجید اصغرزاده
ساعت20:27---27 مهر 1393
یک پیشنهاد دارم برای بالا بردن نظرات وبلاگهامون. اینه که من میام وب شما نظر میدم حالا هر چند تا شد. بعد شما میای وبم نظر میدی به همون تعداد. تا چن روز تکرار میکنیم همین کارو و نظراتمون بالا بره اگه موافقی خبر بده منتظرتم
پاسخ:والا نظر خاصی ندارم من که به شما سرمیزنم


مجید اصغرزاده
ساعت20:23---27 مهر 1393
چ جالب مرسی از این پستت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 مهر 1393برچسب:, | 20:2 | نويسنده : آتریسا |